Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Szabadság

2011.02.01. 14:00 Jess_

Tegnap megéreztem az ízét. Annak a szabadságnak az ízét, amiről David X annyit mesél. Amikor nem törődsz mások véleményével, amikor ki mered mondani hangosan azt, amire gondolsz, és amikor meg mered tenni azt, amit eddig nem mertél. Vagy éppen, amit mások nem mernek.

Én tegnap végre megtettem, amit már évek óta halasztgattam. Elmentem salsázni. Nem vittem magammal havert "mankó" gyanánt, vagy egy lányt táncpartnernek. Egyedül mentem.
Nem tudok táncolni és még egyáltalán nem vagyok társasági lény. Pontosan ezért döntöttem úgy, hogy egy tánctanfolyamon fogok ismerkedni.

Kis dolognak tűnhet, de számomra ez egy hatalmas lépés. Ilyen és ehhez hasonló döntések kellenek, hogy végleg magam mögött hagyjam a komfort zónámat. Illetve nem is, hogy elhagyjam, hanem kitágítsam azt.

Szólj hozzá!

Címkék: david x jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr842624227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása