Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Visszautasítás

2011.07.27. 19:13 Jess_

A visszautasítástól való félelmet nehéz legyőzni. Ez az egyik legnagyobb probléma, az egyik legnagyobb akadály, amit még az elején magunk mögött kell hagynunk, ha sikeresek akarunk lenni a csajozásban.

Persze mondani könnyű. Könnyű ülni a kényelmes fotelban, olvasni a sok "How to pick up a girl" könyvet, nézni a szemináriumokat, és tervezgetni, hogy jövőhéten belevágsz. Nincs semmi gond a sok elmélettel, ha megfelelő mennyiségű gyakorlat is társul hozzá. De lássuk be, hogy azok akik ilyen könyveket olvasnak, akik elméleti tudást szereznek csajozásból, közülük csak nagyon kevesen fogják átültetni azt a gyakorlatba.

Tudom, mert én is ilyen voltam. Majdnem egy hónapot töltöttem tervezgetéssel. Egy hónapba telt, mire oda mertem menni egy lányhoz, és meg mertem nyitni. Kár, hogy az egészet már akkor elrontottam, mielőtt kinyitottam volna a számat...
Mondanám, hogy azóta egyáltalán nem parázok ha helyzet van, de nem. Néha még most is érzem azt a gyomorgörcsöt, amit régebben éreztem, ha egy nőhöz kellett odamenni, vagy csak simán felhívni. A különbség most csupán az, hogy leszarom.

És csak ajánlani tudom srácok, hogy ti is csináljátok ugyanezt. Sok gondot levesz a vállatokról, és megelőzi a sok felesleges agyalást.

2 komment

Címkék: visszautasítás jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr263105261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CasanovaFeri 2016.02.13. 16:14:25

Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve a módszerem és a tervem. Szerintetek hogyan lehet gyorsítani a folyamaton? És hogyan lehet az ember sokkal sikeresebb? Szerintem a világ legjobb dolga a csajozás! Hálásan köszönöm!
süti beállítások módosítása