Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Őszinteség

2011.02.06. 14:11 Jess_

Nem csak a csajozásban alkalmazom a "mond neki, amire gondolsz" elvet, hanem most már az élet minden területén. Egy ismerősöm ennek kapcsán azt mondta, hogy nyers vagyok. Mire én azt feleltem, hogy csak őszinte.

Nagyon jó érzés, amikor ki mered mondani azt, amire gondolsz. És nem csak a nőknek, hanem bárkinek. Ajánlom mindenkinek ezt a "technikát".

Szólj hozzá!

Címkék: jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr1002642104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása