Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Hatoska

2011.02.28. 08:00 Jess_

Hatoskával az egyik órán találkoztam. Nagyon szomorúnak tűnt, úgyhogy felvidítottam :) Kiderült, hogy csak fáradt, ennek ellenére jól elbeszélgettünk.

Megkockáztatom, hogy az eddigi legjobb csaj, akit megszólítottam. Modell, de nem az az anorexiás fajta. Élőben is szép, de a képeken valami eszméletlenül jól néz ki. Egy kicsit furcsa volt az élet szemlélete, de nekem tetszett.

Amikor találkoztunk, nem volt valami jó kedvem bizonyos okok miatt -ezt nem részletezném- de ennek ellenére nagyon jól érezte magát velem. A kézmegfogós technikám olyan szinten bejött neki, hogy percekig nevetett és még külön dicséretet is kaptam érte :) Már szerettem volna kipróbálni ezt a rutint. Egyrészt azért, mert én találtam ki, másrészt meg azért, mert nagyon egyszerű és hihetetlenül őszinte. Tesztelt rendesen a csaj, de sikerült elhárítanom ezeket. Ennek ellenére nem tudtam megcsókolni. Láttam rajta, hogy még nem tudja eldönteni, beadja-e a derekát, vagy sem.

Ha több energiát fektetnék bele a csajba, lehet összejönne. De nem akarom pazarolni az időmet. Megyek a következőre ;)

2 komment

Címkék: jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr412691162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AFK 2011.03.03. 19:27:26

Gratula az action-hez, csak így tovább....:)

Attól, hogy nem tudtad megcsókolni az első talin, nem kell mindjárt továbblépned. Bármikor visszatérhetsz hozzá, megbeszélhettek egy második talit. Persze ehhez el kel kérned a számát, amit gondolom meg is tettél...:)

Megosztanád velünk a kézmegfogós rutinodat? Nagyon kíváncsivá tettél vele...:)

Jess_ 2011.03.04. 10:52:32

@AFK: Köszi szépen! Persze, a száma megvan, csak nincs sok kedvem találkozni vele. Elég romantikus beállítottságú a csaj, nekem erre meg most nincs szükségem.
Amúgy a jövőben valamikor biztos fel fogom hívni.
A saját rutinjaimat még nem árulom el, de idővel azokat is el fogom.
süti beállítások módosítása