Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Tízeske

2011.07.11. 12:22 Jess_

Érdekes egy nő. Történt ugyanis, hogy múlthéten egy kis üzletben megláttam őt. Sajnos nem a kasszánál volt, hanem a főnökkel beszélt. Igyekeztem elhúzni a vásárlást, hátha befejezik a beszélgetést, és akkor megnyithatom. Ez nem történt meg, és már kezdtem idiótán kinézni, hogy nyolcadszorra csekkolom le a laktózmentes tejet...

Egy szó mint száz, fizettem és hazamentem. Azonban nem tudtam kiverni a fejemből a csajt. Egyrészt azért nem, mert nagyon jól nézett ki, másrészt meg -miközben beszélgetett a főnökkel- hallottam, hogy van egyfajta bevállalós stílusa. Úgy éreztem vissza kell mennem, és így is tettem.
Beszélgettünk egy kicsit, és remek közös témát találtam. Mondtam neki, hogy mennem kell, mire ő azt mondta, hogy írjak neki facebook-on, és megbeszéljük mikor tudnánk találkozni.

Írtam neki. Tízeske azóta is ír...

Nagyon nem szeretem ezt a fajta mentalitást. Ha valaki ír neked, akkor az a legkevesebb, hogy visszaírsz. Még egy nemleges válasz is sokkal udvariasabb, mintha nem írnál semmit. De lehet, hogy csak én gondolom így.

2 komment

Címkék: csajozás jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr673057188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.07.12. 14:16:36

Na hello, jó hogy újra írod a dolgokat :) Csak azért írok, mert én is ezt utálom a legjobban ha dumálok valakivel, megbeszéljük hogy majd mailezünk tali ügyben, és b@szik válaszolni.. ez felcsesz! Inkább mondaná hogy bocs nem. Én is elkezdem ezt a dolgot, sőt saját blogon is gondolkodtam, olyan jó olvasni az ilyen sztorikat:)

Jess_ 2011.07.13. 11:15:21

@Ape: Valóban elég idegesítő. No nem baj, lehet, hogy még lesz belőle valami. Meglátjuk. Sok sikert neked!
süti beállítások módosítása