Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Nulláska

2011.07.02. 13:13 Jess_

Ennek a blognak a gondolata körülbelül két éve fogalmazódott meg bennem, miután elolvastam a Casanova Titkokat. Akkor el is kezdtem, meg nem is. Az volt a "baj", hogy jóformán azonnal becsajoztam. Akkor ez nekem nagyon új volt, ezért együtt maradtam a csajjal egy darabig. Nagyon jó kapcsolat volt, és úgy érzem, Ő adta meg a kellő löketet, ahhoz, hogy idővel sikeres Pick Up Artist legyek.

Ő volt az első nő, akit sikeresen elcsábítottam. Hiányolnám, ha nem venném fel a listámra. Így tehát, mint Nulláska, szerepelni fog rajta.

Szólj hozzá!

Címkék: csajozás jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr633032411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása