Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Kilenceske

2011.03.18. 08:00 Jess_

Egy kicsit szomorú vagyok. Pár napja találkoztam egy nagyon szimpatikus lánnyal, akivel hihetetlenül egy hullámhosszon voltunk. Komolyan mondom, Kilenceske tetszett eddig a legjobban. A vőlegénye azonban nem volt annyira szimpatikus...

Mostanában sok olyan nővel találkoztam, aki komoly kapcsolatban van. És sajnos nem csak kamu barátok voltak ezek, hanem tényleg valós személyek. Persze vannak barátpusztító rutinok, meg technikák, de ezek egyáltalán nem állnak hozzám közel. Csak akkor próbálom "lecsapni" a srác kezéről, ha már tudom, hogy a lány nem érzi magát olyan jól abban a kapcsolatban. De ha nem így van, akkor ezt tiszteletben tartom.

2 komment

Címkék: jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr132748635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r0ckstar 2011.03.23. 09:39:10

ez segíteni fog, nekem is segített: csajozas.pua.hu

AFK 2011.05.19. 08:01:04

Hy!

Mostanában nincs új bejegyzés...
Csak nem megállapodtál?

:)
süti beállítások módosítása