Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Tizenegyeske

2011.07.15. 22:03 Jess_

Szeretem a sportos csajokat. Mindig is vonzónak találtam, ha egy nő rendszeresen sportol valamit. Nem is csoda, hogy kaptam az alkalmon, amikor összefutottam két röplabdás lánnyal.

Igazából meló közben történt, és mivel nem akartam, hogy a főnököm rossz szemmel nézzen rám, ezért csak visszafogottan csajoztam. Szimpatikus volt a két csaj, de a fekete hajú valamiért jobban megfogott. Egyrészt azért, mert nagyon jól állt rajta az a feszülős nadrág, másrészt pedig azért, mert ugyanaz a neve, mint a legelső barátnőmnek. És egy kicsit hasonlít is rá.

Túl sok reményt viszont nem fűzök a kapcsolathoz, mert Tizenegyeske nagyon nem az a fajta lány, aki benne lenne egy "csak szex és más semmi" kapcsolatban. És messze is lakik... nagyon messze.

Szólj hozzá!

Címkék: csajozás jess tizenegyeske

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr253071119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása