Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Egyeske

2011.01.13. 12:54 Jess_

Kezdem egyfolytában az alkalmakat keresni. Nem csak akkor, amikor konkrétan csajozni megyek, hanem például akkor is, amikor lemegyek a boltba kenyér. :)

Vidékre kellett mennem és egy órát buszoztam. Egy jócsaj mellé ültem, de -én idióta- nem kezdtem el vele rögtön beszélgetni. Ennek ellenére szerencsém volt, mert kisebb botrány tört ki, mivel valaki nem engedett leülni valakit, de nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy kihasználtam az alkalmat, hogy beszélgetésbe kezdjek.

Nagyon jót beszélgettünk. Mivel ő is ugyan arra ment, mint én, még egy darabig dumáltunk. Sikerült olyan témák fele irányítanom a beszélgetést, amit a csaj kedvelt.
Nem számzártam. Azért nem, mert csak az volt a célom, hogy egy jót beszélgessek egy csinos idegen nővel. Ha annyira bejöttem volna neki, akkor úgy is megadta volna magától.

Azonban úgy döntöttem, őt fogom tekinteni az első nőnek, akit megpróbáltam elcsábítani. Kiérdemelte a nevet: Egyeske

Szólj hozzá!

Címkék: jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr242580959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása