Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

MPUA

2011.01.15. 00:25 Jess_

A csábítás művészetét ma már rengetegen tanítják. Azonban csak páran vannak, akik igazi mesterek.

Amikor elhatároztam, hogy csajozni fogok, rendesen beleástam magamat ebbe a témába. Sokat olvastam és sok stílussal találkoztam. Volt ami tetszett, volt ami kevésbé. De csak egy ember munkássága gondolkodtatott el komolyabban. Ez az ember nem más, mint David X.

A stílusa direkt és natural. Nem híve a rutinoknak -ahogy én sem- és van egy olyan hozzáállása a csajozáshoz, illetve az élethez, ami számomra nagyon szimpatikus.

"Annyira félünk az "önző" szótól. Félünk beismerni önmagunknak, hogy megengedett, és igazán megérdemelt jól érezni magunkat. Néhány diákom ránéz egy szép lányra és azt gondolja, "Nem akarom pazarolni az idejét." Nektek srácok, rossz a felfogásotok. Annyira aggódtok amiatt, hogy mit fog gondolni rólatok, hogy nem fog kedvelni titeket és ez így rossz gondolkodás. Azon gondolkozol, hogy egy ismeretlen, akivel még sose találkoztál, mit gondol rólad. Egy csomó férfi bűntudatot érez, mikor próbál felszedni valakit. Úgy érzik, valamit rosszul csinálnak. Ezek egy része a gyerekkortól hordozott bűntudat, gondolom. Ezek olyan felnőtt férfiak, akik elmennek Oprah-hoz, és ott siránkoznak a gyerekkori bajaikról.
Köszi. Annál több nő jut nekem."

David X

Szólj hozzá!

Címkék: david x jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr482584787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása