Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Pár gondolat #2

2011.02.01. 16:05 Jess_

Amikor elmentem salsázni, természetesen egy kicsit izgultam. Az eszem folyton azt mondta: "Inkább maradj otthon, majd legközelebb elmész". Ismerős? :)
Azonban a lábam vitt előre. Olyan érzésem volt, mintha azt mondaná: "Nem érdekel, hogy be vagy szarva, elviszlek oda, ahova el akarsz menni".

Ez járt a fejemben odafele és jót nevettem ezen. Kezdtem ráhangolódni a dologra, hogy most "átlépem a korlátaimat". Amikor odaértem, már meglepően nyugodt voltam.
Voltak, akik alig mertek belépni a terembe. Voltak, akiket szó szerint a barátnőjük ráncigált be és olyanok is akadtak, akik be sem mertek jönni. Amikor elkezdődött az óra és sorokba kellett rendeződni, mindenki csak ült, vagy támasztotta a falat. Én voltam az első, aki felállt és elhelyezkedett.

Miután mindenki elfoglalta a helyét körbenéztem. Azt vártam, hogy "megegyenek", hogy kigúnyoljanak, vagy hogy kinevessenek. Meglepő módon senki sem akart megenni, kigúnyolni, vagy éppen kinevetni. Éppen ellenkezőleg. Tiszteletet láttam a szemekben. Valami olyat, hogy: "Ennek a srácnak van önbizalma." És tudjátok mit, jól látták.

Az ilyen emlékekbe kell kapaszkodni akkor, amikor még az elején vagy és nincs sok önbizalmad. Ezek lesznek a mankók, amikre támaszkodhatsz, ezek adnak lendületet, hogy továbbmenj minden "nem" után és ezekre fogsz gondolni először, mikor végre azt hallod: "igen".

Szólj hozzá!

Címkék: csajozás jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr532631114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása