Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Előszó

2010.12.13. 19:06 Jess_

Már benne vagyok egy ideje a csajozás világában. Nincsenek problémáim ilyen téren, mégse mondanám azt, hogy PUA vagyok.

Azért nem, mert mindig abbahagytam a csajozást, ahogy összejött valami. Mindig az aktuális barátnőmre koncentráltam. Persze ez nem baj, hiszen megismertem pár nagyon aranyos lányt.

De most, hogy véget ért egy újabb kapcsolatom, úgy döntöttem, hogy nem fogok megállni. Nem fogok kizárólag egy nő mellett maradni. Addig nem, amíg el nem érem a célomat.

És, hogy mi a célom? Az, hogy Pick Up Artist legyek.

Szólj hozzá!

Címkék: csajozás jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr512513756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása