Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Pár gondolat

2010.12.16. 17:35 Jess_

Tegnap sötétben mentem csajozni, ami visszagondolva nem volt olyan jó ötlet. Persze próbáltam olyan helyeket keresni, ami jól kivilágított és emberek is mászkálnak. Annyi eszem volt, hogy ne egy sötét sikátorban nyissak.
Végül is arra jutottam, hogy utcán világosban fogok nyitni. Pozitívabb visszajelzéseket kaphatok így, mint sötétben.

Aztán azt is kicsit negatív tényezőnek éreztem, hogy hideg volt. Melegben én is szívesebben állnék meg beszélgetni. Az időjárást nem tudom befolyásolni, de majd arra törekszem, hogy ne mínusz 20 fokban csajozzak az utcán.

Szólj hozzá!

Címkék: jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr252520094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása