Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Négyeske

2011.01.30. 17:30 Jess_

Négyeskével a buszon találkoztam. Befurakodott elé egy pali, amikor szálltunk fel és ezt szóvá tettem. Utána simán leültem mellé, mintha mi sem lenne természetesebb és beszélgettünk.

Nagyon aranyos lány, de van egy hatalmas hibája. Pár héten belül fél évre kiutazik Németországba. Nem baj, tartom vele a kapcsolatot és ha visszajön meglátjuk mi lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr282625668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása