Statisztika

stat

Utolsó kommentek

  • becsajozok.hu: @CasanovaFeri: Keress meg! (2016.06.19. 16:28) Visszautasítás
  • becsajozok.hu: Miért nem lesz több? (2016.06.19. 16:27) Tizenketteske
  • becsajozok.hu: Azóta hányaskánál tartasz? (2016.06.19. 16:24) Hármaska mosolya
  • Jocó ügynök: Remélem, azórta sikerült kideríteni. Amúgy nem rég olvastam egy cikket arról, hogy egy srácnak nem... (2016.04.18. 01:55) Hármaska mosolya
  • CasanovaFeri: Sziasztok! Sok- sok megszólításom vagyok túl, és nagyon régóta csinálom a csajozást, tökéletesítve... (2016.02.13. 16:14) Visszautasítás
  • Utolsó 20

Terepen

2010.12.15. 19:59 Jess_

Ma kimentem terepre. Igazából kétszer is, de csak az egyikről tudtam :)
Először csak dolgom volt a városban és nem nagyon figyeltem a lehetőségeket. Visszagondolva már bánom. Elmentem két csaj mellett, akik cigiztek és az egyik szemezett velem elég intenzíven. Simán megnyithattam volna, de nem tettem. Mekkora barom voltam!

Másodszorra már direkt csajozni indultam. Hát... nem ment valami fényesen.
Úgy kb fél éve már relatíve jól ment, de abbahagytam, mivel összejöttem az akkori barátnőmmel. Akkor agyaltam is rajta, hogy lehet hagyni kéne a csajt, mert kezdek belejönni a csajozásba és ha abbahagyom, akkor kezdhetem majd előről. Ez be is igazolódott.

Csak 1 csajhoz mentem oda. Nem azért mert féltem, hanem mert nem sok kedvem volt hozzá és nem is nagyon tudtam eldönteni, hogy mit mondjak. Aztán amikor megnyitottam, rögtön láttam, hogy ebből nem lesz semmi. Nem azért, mert ronda volt :P hanem azért, mert nagyon nem volt jó hangulatban, meg egy kicsit fiatal is volt.

Na nem baj. Ha 200 nőt kell megnyitnom ahhoz, hogy eljussak a csókig, akkor 200-at nyitok meg. Eldöntöttem, hogy változtatni fogok. A legfontosabb, hogy ne bízzam el magam és ne törjenek le a kudarcok. Mert a kudarcokkal fizetünk a sikereinkért.

Szólj hozzá!

Címkék: jess

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoznivoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr972518234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása